چتر برند ایران در برندینگ چگونه عمل می کند ؟

برندینگ یافرآیند ساخت و طراحی یک برند ، پروسه ای است پیچیده و بسیار مفهومی که اغلب درسازمانها بجای عملیات تبلیغات اشتباه گرفته می شود . باید گفت برند یک مفهوم انتزاعی است که در ذهن مشتریان و صاحبان برند بوجود می آید و همین تداعیات ذهنی مشترک صاحبان برند و مشتریان موجب می شود …

چتر برند ایران در برندینگ چگونه عمل می کند ؟ ادامه »

فرآیند برنامه ریزی بازاریابی در چتر برند ایران چگونه است ؟

برنامه بازاریابی،  (Marketing Plan) یکی از اساسی ترین و محوری ترین اسناد تخصیص منابع و عملکرد سازمانها می باشد. و نشاندهنده وضعیت حال سازمان در مقابل ذی نفعان سازمان از قبیل مشتریان ، فروشندگان ، عرضهکنندگان ، رقبا و سهام داران می باشد . برنامه بازاریابی نشانمی دهد در یکسال آینده منابع مالی سازمان تا …

فرآیند برنامه ریزی بازاریابی در چتر برند ایران چگونه است ؟ ادامه »

برند شما ، جهان ذهن شماست

YOUR BRAND IS YOUR MIND WORLD چتــر برنـــد ایــران صدای ذهن شما می شویم  چتر برند ایران با گردآوری مجموعه ای از متخصصین برندینگ، بازاریابی ، تبلیغات و فروش که دارای سالها تجربه عملیاتی در بازار ایران (در شرکتهای بزرگ و کوچک ) می باشند، توانسته است آمیزه کم نظیری از دانش و تجربه را …

برند شما ، جهان ذهن شماست ادامه »

چتر برند ایران در تحقیقات بازاریابی طبق چه مدلی عمل می کند ؟

تحقیقات بازاریابی (marketing research) تحقیقات بازاریابی یکی از فعالیتهای اصلی در واحدهای بازاریابی است و توسط این سری از فعالیتها، سازمانها اطلاعات مورد نیاز خود را برای تصمیم گیری های حیاتی خود از محیط بیرونی و داخلی سازمان تهیه می کنند . تحقیقات بازاریابی فرآیند  بسیار نظام مند و علمی است که برای بدست آوردن …

چتر برند ایران در تحقیقات بازاریابی طبق چه مدلی عمل می کند ؟ ادامه »