برندینگ (BRANDING)

فرایند علمی و بسیار پیچیده ساخت یک برند متناسب با ویژگیهای کالا ، سازمان و مخاطبان سازمان می باشد که با موضوع نگهداری از برند و بهبود هر یک از ویژگیهای برند ادامه می یابد .

  • پیدا کردن مخاطبان برند
  • تهیه نیم رخ برند و برندهای رقیب در ذهن مشتریان
  • تعیین و بدست آوردن جایگاه برند (brand position)
  • طراحی هویت برند (design identity)
  • طراحی ذهن برند (brand mind)
  • طراحی کمپین های برندینگ (campaign branding)
  • سایر عملیات اجرایی برندینگ مانند کمپین های سمپلینگ (sampling)،

پروموتری (promoting) ، بازارآرایی (merchendizing) ، ویزیتوری (visitoring)

تحقیقات بازاریابی (marketing research)

الف ) تحقیقات در باره عوامل بازاریابی

  • مصرف کنندگان (تاثیر گذاران بر خرید ، گروه های مرجع و….)
  • توزیع کنندگان ( خرده فروشان ، عمده فروشان ، نمایندگی ها و….)
  • رقبا (شرکتی ، کالایی و کالاهای جانشین و تکنولوژیهای نو و…)

ب) تامین کنندگان (کالا و مواد اولیه و روشهای تامین کالا نیم ساخت یا مواد اولیه )پ) تحقیقات در باره عناصر بازاریابی  (marketing mix)

  • تحقیق در باره محصول (ویژگی محصول ، تست محصول جدید ، بسته بندی ، تغییر ویژگی محصول و ….
  • تحقیق در باره توزیع و کانالهای توزیع(physical distribution channel)
  • در باره میزان موثر بودن عناصر فروش بازار
  • سایر کانالهای توزیع کالا در بازارو میزان تاثیر گذاری آنها در فروش ،
  • بررسی خرده فروشی عمده فروشی ،
  • بررسی قیمت گذاری کالا(استراتژی قیمت گذاری سازمان و میزان تاثیرگذاری آن در فروش کالا ، قیمتهای رقبا و مقابسه در مقایسه با محصولات سازمان
  • بهترین استراتژی قیمت گذاری (pricing strategy)
  • نحوه تخفیف دهی موثر به هر یک از عناصر بازار ،
  • ترجیحات قیمتی مصرف کنندگان
  • تحقیق در باره عملیات انواع ارتقا فروش (promotion)و موثرترین روشهای ارتقاء فروش (در سه سطح مصرف کننده ، توزیع کننده و فروشنده )
  • تقسیم بازار (market segmentation)،
  • شناسایی بازارهدف (target market)  دقیق مخاطبان سازمان(touch point)در عملیات بازاریابی (marketing operation)پ
  • تست و ارزیابی میزان تاثیر گذاری برنامه تبلیغی قبل از اجرا و بعد اجرا و….

پ) خدمات برنامه ریزی (marketing planning service)

  • برنامه ریزی بازاریابی  (marketing planning)
  • برنامه ریزی فروش  (sales planning)
  • برنامه ریزی تبلیغاتی  (adver planning)

ت ) تهیه کمپین های تبلیغاتی (campaign)

ث) تهیه مدیا پل(madia plan)

ج) هماهنگی برنامه های فروش و تبلیغات

چ) تهیه برنامه های پروژه ای برای فعالیتهای مختلف بازاریابی سازمانها

ح) سایر

فروش (SALES)

  • طراحی کانال توزیع فروش
  • دسته بندی و ارتباط گذاری بین عناصر توزیع
  • طراحی و بهبود عملکرد واحدهای فروش در قالب کوچینگ ، منتورینگ و پروژه های کوتاه مدت برای روشهای مختلف فروش زیر
  1. روش عمده فروش (wholesaler)
  2. روش خرده فروشی و مویرگی (retailer)
  3. فروش از طریق شرکتهای پخش (distribution co)
  4. فروش نمایندگی (agent)
  5. فروش فرنچایز (franchise)
  6. فروش مستقیم به مصرف کنندگان
  7. فروش مستقیم از طریق رسانه های دیجیتال (direct marketing)