تیزر خلاقانه Apple

بدون شک سال ۲۰۱۸ یک سال شگفت انگیز برای بازاریابی خلاق اپل بود.

اپل همزمان با ارائه محصول iPhone X که امکان باز کردن قفل گوشی را با نگاه کردن به صفحه و تشخیص چهره کاربر را دارد، این ویدئوی تبلیغاتی جذاب را خلق کرد.

امیدواریم دیدن این تیزر تبلیغاتی بی نظیر ،برای کمپین‌های تبلیغاتی شما الهام‌بخش باشد.

View this post on Instagram

اما هویت یک نام تجاری از ابعاد گوناگونی برخوردار است کاپفرر معتقد است، مفهوم هویت  بر پایه سه کیفیت دوام ، انسجام ، واقع گرایی فرمول بندی می شود .  هویت، آن گونه که در مورد تصویر نام تجاری (brand image) صادق است، مستعد آرمان گرایی، بی ثباتی، و یا فرصت طلبی نیست .کاپفرر،هویت نام تجاری را می توان به شکل نموداری، در یک منشور شش وجهی ترسیم کرد ، اجزای این منشور عبارتند از :پیکر، شخصیت، فرهنگ، رابطه، بازتابش، خود انگاره (ابراهیمی ۱۳۹۰) .. * . "برند شما، جهان ذهن شماست." . "Your brand is your mind world." . * @umgroup.ir http://umgroup.ir . * #چتر_برند_ایران #گروه_چتر_برند #هویت_بصری #لوگو #طراحی_هویت_بصری #عکاسی_صنعتی #برندینگ #خلق_برند #توسعه_برند #برند_سازی #کارآفرینی #استارتاپ #تجاری_سازی #ارزش_ویژه_برند #جایگاه_برند #هویت_برند #تحقیقات_بازار #تبلیغات_یکپارچه #imc #کمپین_تبلیغاتی #جایگاه_برند #روانشناسی_برند #محسن_تاران #مریم_تاران #brand

A post shared by چتر برند ایران (@umgroup.ir) on

View this post on Instagram

برندسازی را می توان بر اساس شش عنصر در یک منشور خلاصه کرد که این عناصر عبارتند از:برجستگی برند،عملکرد برند،تصویر برند،قضاوت ها در مورد برند،احساسات نسبت به برند و هم نوایی با برند برای اینکه بتوانیم در بحث ایجاد برند،ساختار مشخصی را تعریف کنیم شش عنصر سازنده ی برند را که می توانند در قالب یک هرم تصور شوند معرفی می کنیم. فراموش نکنیم همانگونه که ذکر شد ارزش ویژه ی برند زمانی در بالاترین سطح خود محقق می شود که برند بتواند خود را به بالاترین سطح هرم رساند. . . . * . "برند شما، جهان ذهن شماست." "Your brand, is your mind world." . * @umgroup.ir http://umgroup.ir . * #چتر_برند_ایران #گروه_چتر_برند #چتر_برند #برند #برندینگ #خلق_برند #توسعه_برند #برند_سازی #کسب_کار #کارآفرینی #استارتاپ #SME #هرم_برند #ارزش_ویژه_برند #مشاوره #جایگاه_برند #هویت_برند #سهم_بازار #تحقیقات_بازار #بازاریابی #فروش #اجرا #تبلیغات_یکپارچه #imc #کمپین_تبلیغاتی #جایگاه_برند #روانشناسی_برند #ارزش_برند #هرم_ارزش_یرند_کلر #محسن_تاران #مریم_تاران

A post shared by چتر برند ایران (@umgroup.ir) on

https://www.linkedin.com/company/umgroup-ir